lørdag den 17. december 2011

17. december 2011 - Pakkekalender fra Scrapsisters

Så er vi "endelig" kommet hjem fra familiefødselsdag, hvor der er 4 drenge i alderen 2-5½! DER er gang i den ... men jeg synes nu, at de er gode ved hinanden, når man tænker på, hvor galt det også kunne gå ;o) Jeg må erkende, at min lille dreng er MEGET træt og ganske hurtigt faldt i søvn her til aften - men det var hyggeligt og så er al trætheden jo egentlig lige meget, når bare drengen hyggede sig.
Efter firmajulefrokost igår og fødselsdagsfest idag, bliver det skønt at få en stille hyggedag hjemme i morgen samt lige få klaret de sidste julegaveindkøb og få lavet en MASSE kvalitetskonfekt af Grand Cru Chokolade - så bliver det vist ikke bedre ;o)

Nå - dagens gave er fra Dbyskov og er

en masse "fede" manillamærker, som er i en størrelse, som jeg er vild med. Jeg er vild med dem, da de har en størrelse, der gør, at man kan skrive noget på dem, stemple dem eller hvad man nu kan finde på af sjove ting og sager. Jeg synes selv, at de er for store som "til/fra"-kort til julegaverne, men jeg har tænkt, at de kan bruges som gavemærker til fødselsdag eller lign - så kan man nemlig få lavet en masse fede ting.
Tusind tak for gaven, Dorte ;o)

Ingen kommentarer: