tirsdag den 20. december 2011

20. december 2011 - Pakkekalender fra Scrapsisters

Jubii ... endelig har jeg juleferie og jeg glæder mig SÅ meget til det! Jeg har i noget der ligner 1½ uge bare "smidt" tingene på spisebordet i stuen, så jeg trænger virkelig til at komme igennem rodet, så jeg kan være kreativ med mine julekort og generelt få et overblik over mit lille hjem :)

Idag skulle der naturligvis også åbnes to pakker og dagens gave er fra Shelle86 og er
stickers i guld med "Barnedåb" som tekst. Det er sjovt, for jeg har tidligere brugt sådanne stickers rigtig meget (mens jeg lavede 3D-kort for 5-10 år siden). Selvom jeg tidligere har brugt dem meget, har jeg nu aldrig haft "Barnedåb", så det skal blive sjovt og hyggeligt at lave barnedåbskort, hvor jeg kan bruge dem til ;)
Har du selv lavet eller set andre lave noget kreativt, hvor der er brugt disse stickers, vil jeg RIGTIG gerne have et link til dem, da jeg synes det kunne være sjovt at se, hvad man ellers kan bruge dem til. Har både tekst og "billeder", så ideer modtages gerne c",))

Tak for gaven, Jeanne

Ingen kommentarer: