fredag den 2. december 2011

2011: Min egen pakkekalender

Jeg har altid ELSKET gaver og pakkekalendere (både at give og modtage), så for første gang nogensinde valgte jeg at give mig selv en pakkekalender i år! Det er naturligvis ikke sjovt, hvis jeg selv ved, hvad den indeholder, så da jeg luftede ideen en dag jeg var på scrapkursus ved Unikscrap, storsmilede Linda og gav udtryk for, at hun synes, det var en sjov ide. Jeg spurgte derfor, om hun ville købe gaverne til mig - og hun sagde heldigvis ja. Jeg gav hende penge til SAM (så kunne hun jo overveje nogle af de tilbud der ;)), og et par uger senere, fik jeg en fin pose med alle gaverne i! Jeg er lykkelig og GLÆDER mig til at se, hvad der er i pakkerne. Jeg er sikker på, at der er lagt meget energi og gode tanker i gaverne, så jeg kan næsten ikke vente

Her er pakkerne



Er der andre, der også har givet sig selv en pakkekalender på samme måde? Hvis Linda er med på det igen næste år, vil jeg i hvert fald gerne forkæle mig selv igen i 2012 :)

Glædelig DECEMBER til jer alle ...

Ingen kommentarer: