lørdag den 31. december 2011

Julekort 2011

Eeendelig fik jeg lavet og skrevet mine julekort. Jeg havde gode intentioner med, at de skulle sendes primo december, men så skulle jeg lige og så kom der lige og så .... det betød, at jeg (som sædvanlig) først fik tid til at lave og skrive dem mellem jul og nytår! Uanset hvad, så håber jeg, at  modtagerne tænker "bedre sent end aldrig" og at "det er tanken, der tæller"!

Jeg har lavet adskillige forskellige kort (lidt sjovere end at lave 10 ens og arbejdet er vist lige stort) og her er billeder af de forskellige:
Mormor og Morfar modtager dette kort, hvor papiret er fra Forever Friends - A Christmas Tale købt tidligere på året ved Anjas Hobby:
Derudover lånte jeg en quickutz die af julemandens kane og hans rensdyr, da jeg var til scrapclub hos Unikscrap.
Inden i kortet har jeg brugt papir fra Maja Design og til sidst har jeg sat et par snefnug ind fra Martha Stewart med lidt glimmerlim

På bagsiden er båndet sat fast på kortet vha en spellbinder (som jeg også har lånt til scrapclub!), hvor mit eget stempel er placeret. Eget stempel er fra scrapper.dk

De næste to kort er til mine søstre. Det første er med papir fra Vivi Gade Design, hvor juletræet er fra Oslo-serien og det øvrige er fra Copenhagen-serien. Baggrunden er Kvistkarton. Pynten er diverse blomster samt grene fra denne punch (link)
Det næste er også med kvistkarton som baggrund, papir fra Forever Friends og så Magnolia farvelagt med prismacolor og endnu et par snefnug samt blomster og grene.

Da min svigermor er vild med Susanne Schjernings design, tænkte jeg straks, at hun skulle have et kort med dette papir, der (i mine øjne) kan minde om Schjernings. Papiret er egentlig fra North Country. Linda havde både kork og die til rensdyret på forsiden, stemplet var hun også behjælpelig med og båndet til sløjfen købte jeg i Rema 1000 :)
Indeni måtte jeg tænke lidt kreativt til selve hilsnen, da jeg ikke kunne skrive på det meget farverige papir, så de måtte lige få en bette fold på

Oldemor skulle da også have en hilsen, så hun fik dette kort
hvor teksten er skrevet på karton, der også er punchet.

Sidst men ikke mindst er der en julehilsen til min "gamle" barndomsveninde. Endnu engang kvistkarton med papir fra Vivi Gade og en Magnolia farvelagt med prismacolor og lidt blomster og grene

Håber, det har været sjovt at læse med, selvom indlægget blev lidt langt! Skriv gerne en kommentar, hvis du har lyst - det vil glæde mig meget :).

Til sidst vil jeg ønsker jer alle et rigtigt lykkebringende og "knald"godt nytår. Glæder mig til at følge jer i 2012

1 kommentar:

Thanni sagde ...

Hvor er det nogen smukke julekort - og dejligt forskellige.
Rigtig godt nytår :)