onsdag den 14. marts 2012

Andreas: Hov! hvor blev han af?

Som det sidste fredag aften gik jeg igang med dette LO, men da det lige skulle tørre og jeg skulle købe lidt bogstaver, fik det lov til at vente med det sidste til om lørdagen.
Det var en sjov seance, hvor han sad på sin stol med vores store bamse overfor og legede med den. Jeg sad og fotograferede i håb om at få nogle sjove billeder  - og det synes jeg også, at jeg fik. Pludselig væltede bamsen ned over Andreas og faldt til sidst ned på gulvet. Bagefter kiggede han noget betuttet over på mig, inden han begyndte at grine. Skøn lille charmetrold (i hvert fald i sin Mors øjne ;))

Endnu engang har jeg brugt Button Bear (som i det forrige indlæg) - synes, den var oplagt til disse billeder.

Faktisk er det første gang, jeg har prøvet at lave min egen skitse og jeg synes, det blev godt. Meningen er naturligvis, at der skal skrive lidt mere under titlen - til at forklare situationen, men det har jeg ikke helt nået endnu

1 kommentar:

Lise sagde ...

Flot LO med en skøn bamse :-))