lørdag den 19. maj 2012

Fødselsdagskort med to stempler oveni hinanden ..

Allerede da jeg så det første gang, var jeg vild med det ... når stempler er lagt ovenpå hinanden. Lige i skrivende stund kan jeg ikke huske, hvad det kaldes, men det er vel egentlig også ligegyldigt, hvis man bare ved, hvordan det gøres ;)
Jeg havde set en how-to på en blog og printet den ud, så det skulle da prøves med baderingen og den siddende Tilda. Kortet blev til et fødselsdagskort til min Mor, hvor jeg på forsiden også har brugt den swirl, jeg købte til Convention i efteråret, fordi den var så flot, men alligevel ikke havde fået brugt den! Da papiret var så flot i hjørnerne, valgte jeg ikke at pynte det så voldsomt indeni. Bagsiden er jeg blevet ganske vild med, siden jeg købte punchen til SAM her i foråret. Det er "naturligvis" en Martha Stewart, som jeg jo er ganske vild med :)
Her er forsiden:
Indeni:
Bagsiden:

Læg gerne en kommentar, hvis du har lyst - det vil glæde mig ;)

2 kommentarer:

Grete sagde ...

wauw... hvor er det et sødt kort.

Vranda sagde ...

Rigtig flot kort.. Det hedder at maske, når man stempler oveni hinanden. God dag til dig.