søndag den 10. juni 2012

Andreas: F-dag: Formel 1 med Far

Så har jeg endelig fået lidt tid og overskud igen ... og dermed også tid, lyst og energi til at scrappe :)

Da jeg var til SAM i april, begyndte jeg på dette LO, men jeg blev desværre ikke færdig med det, så det manglede detaljerne. Dem har jeg fået færdiggjort, og her er resultatet:

Det er billeder af Jacob og Andreas, der hver gang ser Formel 1. Lige fra han var lille bitte (og det blev anbefalet at lægge ham mave/mave), har Jacob hygget sig med ham til Formel 1. Takket være Linda fik jeg sat tandhjul på, der er embrosset (tak for lån af die og TAK for ideerne!). Racerbilen havde jeg ikke og vist ingen danske butikker havde den heller, så den måtte lige bestilles hjem fra USA (sådan kan det jo gå :)).

Her er lidt nærbilleder:
Stregerne/ternene er fra skitsen, men jeg synes også, at den kunne gå hertil.

Da jeg sad og færdigpyntede det i scrapclub, foreslå Linda (endnu engang :)), at jeg skulle bruge Glossy Accents på racerbilen. Jeg kendte ikke til produktet, så jeg gik lige og overvejede det, og jeg tror, der gik to dage, og så måtte jeg lige køre den vej hjem fra arbejde og straks blev racerbilen smurt ind i Glossy.

Her er et nærbillede af mine embrossede tandhjul samt de "originale" tandhjul fra Tim Holtz.

Håber, der stadig er et par stykker, der har lyst til at følge mine scrapperier - forhåbentlig vil der ske lidt mere på min blog fremover :)

2 kommentarer:

Grete sagde ...

Ja der er perioder, hvor der bare ikke er tid og overskud til scrapperiet, selv om (det i hvert fald for mig) det er en dejlig måde at slappe af på. Selvfølgelig er jeg da med på en kigger på din blogg.
Hvor er det blevet et fint LO, med nogle lækre/flotte detaljer, dejlig tradition for en god hyggestund mellem far og søn.

Anna sagde ...

Kender det alt for godt..
Det er ikke altid man får scrappet, der er nok at se til. Rigtig flot LO du har lavet! :) Er vild med racerbilen ;)