tirsdag den 4. december 2012

4. december

I oktober spurgte Linda mig, om jeg havde lidt ønsker, da hun manglede 5 gaver endnu. Jeg kiggede lidt på et par butikkers hjemmesider (men sjovt nok, tog det ikke særlig lang tid at finde noget :) )
En af de ting, jeg fandt var sørme i dagens gave - det lille skønne stempel (Tekst: Et liv med mening er meningen med livet). Synes, det er "kloge ord", som vi skal huske at minde os selv og hinanden om i hverdagens stress og jag <3

Den anden lille "gave" i gaven er træknapper, som jeg med garanti nok skal få brugt. Er jo VILD med træ og naturfarver - men kan naturligvis også lide pang- og pastelfarver .. men hver ting til sin tid/anledning.

1000 tak for gaven, søde Linda. Jeg glæder mig allerede til at åbne i morgen og se, hvad du så har fundet på ;)

Skriv gerne en kommentar, hvis du har lyst. Jeg erkender, at jeg endnu ikke har nået at tage på blogrundfart og dermed selv skrive et par kommentarer, men forhåbentlig sker det senest i morgen (vi skal købe julegaver i eftermiddag, så jeg ved ikke, om jeg når det i dag :) )
Ha' en fantastisk dag - og husk nu at nyde sneen, mens den er her ...

4 kommentarer:

Grete sagde ...

Hej Lone
Kan godt forstå at det stempel kom på ønske listen, det er også en af mine favoritter, som jeg bruger ofte.
Lækre knapper.
God dag til dig søde.

Tina sagde ...

Uha lækkert stempel...stempler kan man da ikke få for mange af ;-)Knapper kan man altid bruge :-)

Hav en god dag søde

Lise sagde ...

Heldig heldig...ja vi bliver velsignet med skønne gaver i denne måned. Linda er super god som personal shopper:-))))
Ha´en god 4. december
Knus Lise

Linda sagde ...

Ja jule nissen lytter somme tider efter;-)
Godt du kan bruge gaven

Knus fra mig til dig:-)