søndag den 9. december 2012

9. december

Endnu en skøn gave er jeg blevet beriget med - og denne gang disse skønne JustRite-stempler, som jeg bare faldt for, da jeg først så dem
Jeg havde naturligvis luret, at de ville ligge i en af gaverne, eftersom jeg har fået "klodsen" men alligevel er glæden stor, når man så ser dem :)

"Heldigvis" har jeg ikke fået lavet mine julekort endnu, så mon ikke nogle af dem bliver sværtet til med disse ;)

Ellers skal vi skynde os ud af døren, da vi skal besøge Oldemor, så hun kan få albummet, som jeg fik samlet og lukket i går aftes med stor hjælp fra Jacob. Det er jo trods alt kun 2. gang jeg skal samle et album, så han fik lov at deltage med sin viden og en ekstra hånd engang imellem og hvor er det skønt med sådan en mand. Han gider absolut ikke scrap ellers, men spørger jeg om hans vurdering eller mangler jeg en hånd, kan han godt være behjælpelig og hvor er det skønt - i hvert fald når man er så uerfaren som jeg er!

Det helt store var, da jeg i går ville pakke julegaverne ind - jeg fandt tag-punch, til/fra-stempel og sværte frem og "drengene" blev sat til at punche vores "til/fra"-kort ud, jeg stemplede dem og pakkede gaverne ind og Andreas rendte et halvt hus igennem med båndet (til stor fornøjelse), så vi kunne få bånd på gaverne, hvorefter de skrev og bandt kortene på gaverne. Her er et lille øjebliksbillede af den store koncentration (i hvert fald hos Andreas :)) Hvor er det herligt - og det skal helt sikkert scrappes senere ....



Skriv gerne en kommentar - det glæder mig meget at vide, at der er nogen derude, der læser mine indlæg :)

4 kommentarer:

Tina sagde ...

Hvor ser det ud til at drengene hyggede sig...lækker gave....
God tur til Oldemor...spændt at høre hvd hun siger til gaven...ha' en god 2. søndag i advendt

knus

Linda sagde ...

Wauh hvor er du heldig at ha hjælpere:-)
Her er to piger og de gider bestemt ikke noget der har med kreativitet at gøre!!!
Nå men så kan jeg selv og jeg hygger med det:-)))
Godt at du blev glad for gaven og ja du var jo nok klar over den kom:-)
God tur til oldemor, ser vi snart lidt billeder??
Og rigtig god 2.søndag i advent.
Knus

Annette sagde ...

Du er da SÅ forkælet med de gaver. Vildt lækre ting Linda har købt.
Sikke skønne billeder. Dyb koncentration....hos både stor og lille.

God søndag aften. Håber ikke I har alt for meget sne hos jer. Her kunne det være værre, men vi har nok - lige tilpas julehyggeligt.

Stinne sagde ...

Årh de billeder er da lige til julesmashen!!!!
Jeg elsker også at mine tre små gerne vil hygge med kreagaver!!! Og den store bestiller tit kort til venner og får dem gratis ;)
Glædelig 2 advent