søndag den 10. marts 2013

Convention marts 2013

Så er jeg endelig landet herhjemme og fået pakket det meste ud, så nu må jeg hellere få lavet et lille indlæg, inden jeg glemmer det igen!
Jeg er ikke super god til at blogge ... nok mest fordi jeg ikke når at være kreativ - laver i stedet systemer og orden i mine scrapsager, men forhåbentlig bliver jeg bedre de næste måneder ;)

Det er jo blevet en lille tradition at vi deltager i førscrap fredag aften, hvor vi inden har spist på Cafe Razz med en skøn udsigt over begge Lillebæltsbroer. Efter at have scrappet hele fredag aften, hyggespiser vi på et værelse på et udvalgt hotel og denne gang var det igen blevet Park Hotel Middelfart, som er super skønt og lækkert. Jeg kom for sent om eftermiddagen, så jeg fik først checket ind efter førscrap, så jeg gik op på værelset, som jeg skulle dele med Linda. På natbordet stod et fint lille påskeæg og jeg tænkte straks, at det jo bare er et super skønt hotel og en helt anden standard end det hotel, hvor vi boede sidste gang!! Pludselig slog det mig, at det vist ikke var fra hotellet - næ nej, det var søde Linda, der havde forkælet mig. Hvor er jeg bare heldig!

Her er et billede af mine "private" handler - primært facebook, men der er vist en enkelt fra en af de få salgsblog, der vist ellers er ved at være en uddød race. Det sjove/finurlige er, at jeg inden jul kun havde én Tim Holtz die - og nu har jeg vist næsten 10 stk takket være julekalender, udsalg hos Unikscrap og privatsalg til Convention!!

Herefter et billede af alle de skønne sager, som jeg købte. Sjovt, som man inden Convention tænker "jeg mangler ikke noget, så det bliver vist ikke noget særligt, jeg skal have købt mig denne gang", men specielt takket være en make-and-take og nogle gode tilbud ved Picturing The World, fik jeg købt en hel del dertil. Samtidig var der gode priser på nogle Magnolia-sager og sidst men ikke mindst kom der lidt ekstra takket være søde Linda og en ide til opbevaring.


Et billede af resultatet fra Make-and-take. Det er absolut ikke perfekt (sværten ramte lidt mere end planlagt!), men ideen er jeg vild med, så den skal vist dyrkes lidt mere fremover ;)


En super sød og skøn veninde gav en lille gave. Helt unødvendigt, men hvor er jeg glad for den og jeg glæder mig til at få den brugt. Endnu engang tusind tak og et dejligt stort knus herfra :)

Traditionen tro ville jeg da lige købe lidt lodder i tombolaen. De første 5 var nitter, så jeg kunne vælge en "nitte-gave" og valgte de brune bånd. Herefter satte de prisen ned på lodderne, så jeg købte 20 lodder - og vupti, så var der gevinst. En skøn sværte (som jeg i forvejen havde købt lignende af), så den passer da lige ind i samlingen ;)

Skriv endelig en kommentar, hvis du har tid og lyst - det vil glæde mig meget at vide, at der er nogle derude, der gider at følge lidt med i min scrapliv ;)

3 kommentarer:

Linda sagde ...

Selv tak for sidst...ja det var et dejlig sted at sove denne gang...glæder mig allerede til næste gang;-)

Det er jo nogle rigtig lækre ting du har fået shoppet, nu må du igang med at producere noget;-)

Jeg har været igang med at fylde i den dies boks...hmm mangler rigtig mange magnet plader;-)

God søndag aften, vi ses

Knus

Tina sagde ...

Hej søde

Tusind tak for en super hyggelig weekend....alt skønt med dit selskab :-d

Super lækre ting du fik dig erhvervet....

God aften...håber snart vi ses

Knus

Grete sagde ...

Ohh... mine tanker har været ved Jer en del gange denne weekend, og hvor ville jeg gerne ha' været sammen med Jer.

Det er nogle super lækre ting du har købt. Jeg gav Joan en Art Bin boks i fødselsdags gave sidste år, og hvor har jeg dog fortrudt at jeg ikke har købt en til mig selv også, i stedet for de sorte magnet mapper.

Knus Grete