søndag den 14. april 2013

Andreas: I haven

Endnu et layout er blevet færdigt. Det var småting, der manglede - men hvor er det dejligt at få det ordnet, så endnu et layout kan komme i mappen. Andreas er vild med at sidde og kigge på billeder/layouts i mappen, så det er helt sikkert en succes og ikke kun mig, der synes, det er sjovt ;)

Her er layoutet

Her er lidt detaljer

Linda hjalp med inspiration til bånd og filmstrimmel - endnu engang tusind tak. DET er derfor, jeg er så glad for at komme i scrapclub. Selvfølgelig er der også det sociale - men fagligt udvikler jeg mig også og får inspiration og hjælp fra andre. Skønt!

Det ene billede og taggen er sat på 3D-puder for at lave lidt effekt

Jeg håber, du har lyst til at skrive en kommentar - jeg læser dem med stor glæde :)

5 kommentarer:

Annette sagde ...

Rigtig flot layout, og det var gode råd du fik af vores kloge medscrapper....
3 D puder laver så fin en effekt på den store flade.
Hvor er det dejligt, når nogen har fornøjelse af scrapalbummene. Så er det lidt sjovere at lave dem. Her slides de også næsten op - og kommenteres lystigt.
Og jo, scrapklub er SÅ dejligt, men desværre sjældent vi rabler sammen deroppe. Har dog x 4 i maj, så måske er vi begge heldige...
God søndag herfra.

Gitte sagde ...

Herligt layout.

Linda sagde ...

Og det er jo blevet så fedt:-)
Rigtig god søndag

Louise Tarp Poulsen sagde ...

Fint lo :)

Lise sagde ...

Flot LO...rigtig drenget.

Nej jeg har ikke billeder af æsken hverken fra siderne eller indeni...så desværre, det kan jeg ikke hjælpe dig med:-))

God søndag.
Knus Lise