onsdag den 3. april 2013

Oprydning i magnolia-stemplerne

JA! Det utrolige er sket - jeg har endelig fået styr på mine Magnolia-stempler og hvor er det dog bare skønt! Takket være påskeferien med nogle dage til oprydning har jeg nået det sidste, så jeg nu kan sige, at der er styr på alle stempler af Tilda, Edwin og alt det andet.

Først har jeg lavet en oversigt i Publisher med alle kollektioner og tilhørende stempler. Kæmpe arbejde, men lækkert, når det først er klaret - og samtidig fandt jeg ud af, at jeg faktisk IKKE har så mange Magnoliastempler ... hold op der findes mange!

Herefter har jeg fået dem stemplet og lamineret og placeret stemplet på bagsiden. Dem, der ikke havde ez-mount på, fik lidt Tack-it (købt ved Unikscrap her). Det fungerer perfekt - lidt ligesom en klat lim, man lige smører ud på bagsiden af stemplet og når det er tørret ind, klistrer det helt vildt. Det er super nemt, hurtigt og effektivt og ikke noget med at klippe og klistre. Det er lige før, jeg vil udnævne det til mit bedste scrapkøb!!

Her er billede af forsiden af et kort

og bagsiden

Herefter er de alle placeret i en boks (fra Ikea) og jeg har lavet "faneblade"/inddelingsark, hvor jeg har skrevet navnet på den aktuelle kollektion. Det kan ses her

Det har helt sikkert været et kæmpe arbejde - tror, jeg begyndte i efteråret, men det har primært taget så lang tid, fordi jeg er blevet "forstyrret" af andre ting og derfor lige skulle tilbage på rette spor og ikke mindst have tid til det. Det vigtigste er, at det fungerer rigtig godt og jeg GLÆDER mig virkelig over det. Nu hvor der har været udsalg adskillige steder på Magnolia-stempler, har jeg hurtigt kunne overskue, hvilke stempler jeg har og hvilke jeg kunne tænke mig. Meningen er, at jeg snarest får lavet en decideret ønskeseddel på de stempler, som jeg VIL HAVE, så jeg kan koncentrere mig om dem :)

Tak fordi du har læst med - jeg håber, du også vil skrive en kommentar. Det vil i hvert fald glæde mig meget :)

1 kommentar:

Grete sagde ...

Sikke et arbejde, men det ser rigtig godt ud.