søndag den 2. juni 2013

Fødselsdagskort til Magnus

Så er Andreas netop afleveret hos en af kammeraterne fra børnehaven, da der skulle være fødselsdagsfest med PIRATER som tema og det var et rigtig flot bord, der var pyntet. Jeg tror, de blev temmelig mange drenge, så mon ikke, det nok skal blive en god fest ;)

Magnus skulle naturligvis have et kort med til gaven, så jeg fik lidt travlt (igen var jeg i sidste øjeblik!), så det kom der dette ud af - lettere inspireret af mit seneste kursus hos Hobbyboden. Skyerne er stemplet (Hero Arts stempel og sværte), flyvemaskinen og solen er dies, skyen er punch og "banneret" med tillykke-stemplet er frihånd.

 Lidt detaljer (flyvemaskine og den ene sky er hævet med 3D-puder)

Håber, I får en fantastisk søndag. Her skal vi i cirkus, når Andreas er færdig med at feste, da Andreas vandt to billetter efter sin store gåtur for ca 1 måned siden (han gik ca 7,2 km og fik efterfølgende billetterne af arrangøren). Jeg har aldrig været den store fan af cirkus, så nu må vi se, hvordan det går...

8 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Super fint kort. Jeg er lidt vil med den flyvemaskine.
Rigtig god tur i Cirkus.

Maryann Laursen sagde ...

Et rigtig sjovt kort til et barn. Circus er da smadder sjovt og en oplevelse at se, når det kun er en gang imellem synes jeg.

Gitte sagde ...

Skønt kort.

Dortesjs sagde ...

rigtig fint kort i glade farver

Signe Bendorff sagde ...

Sikke et fint kort... Jeg elsker cirkus - og det gør min datter sørme også... Så det er heldigt at hendes moster har haft hende med 2 gange i år :-)

nedergaard sagde ...

Så fint et kort med den flotte flyvemaskine

Hav en god uge

Annette/aka sagde ...

Rigtig flot kort og fin måde du har bundet det banner fast på.
Jeg sad lige i aftes og lavede noget lignende, og jeg kunne bare ikke få de bannere til at se ordentlig ud.

Anna sagde ...

Ej et skønt kort, dejlige farver :)