fredag den 5. juli 2013

Andreas: Suppe

Når man nu scrapper billeder af store og små begivenheder fra sit barns liv, bør der vel også være et par af de klassiske "suppe"-billeder, hvor der er suppe ud over det hele :)

Heldigvis har min dreng ikke klaret det nær så godt, som min søsters dreng gjorde det, da han var lille - for han havde MEGET suppe liggende i "skålen" på hagesmækken, da han lige hev fat i den, så suppen fløj rundt på vægge, gulv og over det hele. Jeg kunne bare sidde og smile i mit stille sind, mens min søster og svoger fik travlt med at tørre alt af dengang :)

Andreas fik "kun" smurt sig selv, hagesmækken og tallerkenen godt ind i gulerodssuppen - så her er resultatet:

og lidt detaljer. Da det var gulerodssuppe og i orange/brune farver, fik jeg mulighed for at bruge et par af de træ-gulerødder, jeg købte i Tyskland for 2 år siden, som pynt.

Håber, du får en formidabel weekend. Jeg har overvejet at tage til Aarhus Havn til "Tall Ships Races 2013" på søndag, da min praktikant fra det sidste halve år og nu kollega sejler ud på en sejltur, der varer hele sommeren. Tror, det kunne være en sjov oplevelse - også for Andreas - at se de store skibe.

5 kommentarer:

Gitte Grønfeldt sagde ...

Dejligt layout - og sød idé med gulerødderne !!

God Weekend :-)

Maryann Laursen sagde ...

Hvor er det sødt og ja de gulerødder er bare cute.

Rikke sagde ...

Super sødt LO i skønne farver :)

Linda sagde ...

Fint LO og skønt at du fik gang i gilerødderne ;-)
God weekend til jer

Annette sagde ...

Dejligt LO med de skønne fotos.....haha. Ja, suppebilleder er set værre, så du har da været heldig !!!
Fint du fik brugt de gulerødder, inden de ligger og mugner.
Fortsat god sommer - håber du kan holde varmen !