lørdag den 17. august 2013

Andreas: Viktor og Andreas

Endnu et layout er blevet færdigt og denne gang er det fra Andreas første sygedag, ca 5 måneder gammel. Når jeg ser dette billede, kan jeg straks huske, hvordan han bare ville putte og lige så snart man forsøgte at lægge ham ned, fordi han nu var faldet i søvn, så vågnede han og græd. Det blev derfor en nat siddende i sofaen med ham på maven. Lidt hårdt dengang (også fordi vi jo ikke vidste, hvad der var galt, siden han græd så meget), men hvor var det dog også dejlig hyggeligt sådan at putte med ham :)

Fuldt view:

Tæt på detaljerne:
Annette (AKA) fik ideen med teksten - dog synes jeg ikke, der er plads til at lave streger rundt om hver strimmel, men hvad siger I? Kan der laves en sort streg rundt om hver tekststrimmel?

Er vild med træpynt eller lign, der "fylder" lidt - her både knapper og blomster

Kan godt lide at sætte et enkelt billede eller lidt pynt på 3D-puder, så der sker lidt og det ikke bare er et fladt layout

Tusind tak for jeres kommentarer - jeg nyder at læse dem og glædes meget over dem :)

5 kommentarer:

Thanni sagde ...

Skønt layout - og jeg kan altid godt li' tekststrimeler. Jeg ville gøre som AKA foreslog - nemlig en sort streg rundt om hver..og ja det er der sagtens plads til, og så bliver din tekst endnu mere fremhævet :)

Annette / aka sagde ...

Flot nu det blev færdigt ! Også med de mange billeder. God effekt med 3D-puderne.
Og jeg synes altså de tekststrimler gør noget godt for siden. Der er stadig plads til en lille tynd sort markering rundt på hver strimmel. MEN ikke sådan en "ingeniør-linje". Mere en frihånds-let-rystet-streg. Hvis du forstår. Du kan jo prøve på andre strimle og lægge henover....og så gør som du synes, er mest rigtigt.

Maryann Laursen sagde ...

Rigtig fredt LO, og jeg må indrømme, jer er godt nok også med de andre på den sorte streg rundt om. Er sikker på, at det vil give endnu mere fokus på teksten, men det er super flot lavet det hele og ser rigtig godt ud.

Linda sagde ...

Skønt LO:-)
Men det er "for lige" hvis man kan sige det sådan;-)
Syntes det vil være rigtig lækkert hvis du tegner "skæve firkanter" rundt om de tekster, det vil se hammer godt ud:-)

God søndag

Lise sagde ...

Lækkert LO men jeg giver de andre ret....lidt kontraster om teksterne og skæve streger vil ophøje dit ellers flotte LO:-)))
God søndag.
Knus Lise