søndag den 13. oktober 2013

Fødselsdagskort til Lina

Min lille niece bliver 3 år idag, så hun skulle da også have et kort til gaven. Det var "for en gang skyld" begrænset med min tid, så det blev et lynkort, som kan ses her:

Stemplet er fra Stampin Bella og PERFEKT til denne MEGET bestemte dame!! :)
Jeg har brugt mine promarkers til farvelægningen og nåede at få dem noteret.
Ansigt: Ivory, blush, dusky pink, pale pink
Hår: Cinnamon, henna
Kjole: Dusky Rose, burgundy + blender enkelte steder
Ice grey 1 rundt om stemplet

Pynten er lidt blomster, lidt TH filmstrimmel og et quickutz 3-tal :)
Jeg har brugt to spellbinders om stemplet og som matte - jeg har dog valgt, at stemplet blev standset ud med en lidt mere ujævn model, så det hele ikke er så fint!

Håber, det kan inspirere andre til at gribe tusserne, for hvor er det dog skønt at sidde og farvelægge. Jeg nyder det, når jeg endelig giver mig tid til det :)

Ha' en skøn søndag og skriv gerne en kommentar, som jeg læser med stor glæde <3

2 kommentarer:

Linda sagde ...

Ja jeg må sige det er et super lækkert lyn kort du har lavet
God søndag

Lise sagde ...

Sødt kort med et lækkert stempel....hun er da bare skøøøøn den unge dame:-)))))
Knus Lise