søndag den 8. december 2013

8. december - og sikke en skøn søndag

Ja, jeg nyder åbenbart weekenden så meget, at jeg helt glemmer at blogge og komme forbi jeres blogge - men jeg håber, at jeg får det indhentet de næste par dage ;)

Dagens gave var denne skønne die, der passer til et stempel, som jeg købte for noget tid siden uden at vide, at man kunne få dies. Det var først, da jeg så Lindas ønskeseddel, at jeg fandt ud af, at der også var dies til serien og straks stod denne på min ønskeseddel. Endnu engang tusind tak søde :)

Håber, I ellers får hygget jer. Jeg når nogle af de ting, jeg ellers ikke når til hverdag, men jeg når desværre ikke at være kreativ. Jeg håber, det sker i løbet af den næste uge eller to! Og så skal jeg til næste jul have lavet julekortene inden december, have .... og husket ....!! Ganske som jeg har ønsket mig hvert eneste år i flere år nu - jeg når det nok en dag ;)

6 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Dejlig die, som jeg ikke har set før....
Næste år begynder jeg juleforberedelser den 1. januar. jeg er træt af det jag jeg har på i år, pga ting jeg kunne have lavet for lang tid siden......Det er da for dumt.
Dagen i dag bliver brugt som enlig mor og lidt kort....men det er begrænset hvad jeg når, når vi er to om det.
God søndag til dig.

Maryann Laursen sagde ...

Super skøn die. Har set der er 3 eller 4 i den serie, og de er alle rigtig fede.

kortmager sagde ...

Ej, hvor heldig kan man være! Skøn die. Jeg har tilbragt hele søndagen på juleudstillingen på Humlegården - så kan man ikke andet end at blive i julehumør!

Grete sagde ...

Lækker die.
Jeg har heller ikke nået så mange julekort i år, men heldig for mig, så lavede jeg så mange sidste år, at jeg har rigelig at tage af. Jeg er tilgengæld langt bag ud med til og fra kortene, samt alt det andet.

Mette sagde ...

Det var da en lækker die, jeg glæder mig til at se hvad du får lavet med den.

Lise sagde ...

Lækker die. Glæder mig til at se hvad du får ud af den:-))))
God mandag til dig og dine:-)))