mandag den 12. december 2016

En ny uge venter ..

og jeg glæder mig til at se, hvad den bringer. Den begynder desværre med en dag hjemme sammen med mindstemanden, der har været syg siden torsdag aften (han er 2 år), men forhåbentlig er der snart bedring på vej

Dagens gave er disse skønne blomster fra Prima, som jeg har købt ved Hobbygården (ved Hampen). Tidligere var det ikke lige min smag, men efter kurset hos Blomsterbox ifm Convention faldt jeg for dem, så da jeg efterfølgende så dem i Hobbygården, måtte de jo komme med :)

Det kreative har været sparsomt med en syg dreng i huset i flere dage, så der er heldigvis et billede fra da jeg skulle skynde mig at blive færdig i en fart med nogle til og fra kort. Nissen og "god jul" er begge dies og stempel fra Gummiapan, købt ved Scrapbook Fun. De røde halvperler er fra Hobbygården (lige som gaven) og var egentlig tiltænkt som Rudolfs næse, men nu kom der lige et par stykker på denne. Det er jo også begrænset, hvor mange Rudolf-kort jeg skal lave :)

Håber, I får en dejlig dag derude. Jeg skal i hvert fald hygge med min skønne dreng. Har du tid og lyst til at skrive en kommentar hertil, vil jeg blive meget glad :)

4 kommentarer:

Mio sagde ...

God bedring håber din dreng snart er frisk igen. Ikke sjovt når de er så små. Fin gave du har fået. Sødt til og fra, han er bare totalt nuttet den julemand fra gummieapen : )

Iøvrigt har du set at du har vundet over ved Charlie OSH tillykke : )

Margit sagde ...

GOD bedring til mindste-manden. Øv at være syg i julemåneden.
Og TIL LYKKE med OSH-præmien ;)
Din TAG er super sød.... og lige de materialer har jeg også... så.... fik da lige en fed idé...fnis
God dag ;)

Dorthe sagde ...

De blomster er super fine - og fås også mindre :)
Sødt tag du har lavet.
God bedring til den bette.

Margit sagde ...

Du spørger til nissepapiret... og JA det er faktisk gavepapir. Var heldig at få nogle forskellige prøveark, hvor der kunne to - fire kort af hvert ark ;)