lørdag den 24. september 2011

Eeeeeendelig igang .....

Så har jeg endelig fået en blog efter flere forsøg - nu har jeg jo også kun bakset med at få en siden den skønne scraptur til det sønderjyske i sommerferien!

Tiden er fløjet afsted, mens jeg havde besluttet, at jeg ville have den her på vores eget domæne, finde en standard-skabelon, som jeg kan redigere i (!!!!), få skabt de kategorier, som JEG vil have (!!!!) ... ja, det har ikke helt været uden frustrationer og kreative tanker, og da det endelig så ud til at lykkes, ja så måtte jeg erkende, at jeg vist måtte overgive mig og få en på blogspot i stedet. Igen måtte jeg finde ud af en ny standard, ny skabelon ... puha, det er ikke nemt, men NU tror jeg på det  smiley.

Jeg håber, jeg får lagt billeder ind af de første kort, LO's og albums, som jeg allerede har lavet og fotograferet - og gerne her i weekenden - og så håber jeg ellers, at I vil kommentere, så jeg kan blive klogere ud i de nye verdener, jeg har kastet mig ud i ... smiley

God fornøjelse! Og kommentér nu gerne - det er en af årsagerne til, at jeg skiftede, da jeg synes det er så hyggeligt, når andre vil bruge lidt tid på at tilkendegive deres mening

3 kommentarer:

Ragna sagde ...

Velkommen i blogland

Thanni sagde ...

Velkommen i blogland også fra mig :)..håber du får meget fornøjelse af din blog - og som du selv siger, så er det superhyg'ligt med kommentarer ;)

linz sagde ...

Dejilg blog du har, Lone! Og hvor fedt at du er så kreativ! Som datter af en formningslærer, kan jeg også rigtig godt li' bruge hænderne, har dog aldrig forsøgt mig ud i Scrap, det lader jeg min mor om :)