søndag den 24. februar 2013

Scrap i Nr Snede 2013!!

Uha, hvor jeg bare sidder og har det SÅ godt idag. Jeg har en ro i mit sind men også en lyst til at få styr på mine scrapsager ... og jeg tror, det er takket være en SUPER SKØN dag igår fyldt med scrap.

Desværre begyndte den lidt hektisk, for uanset om mit hoved tog det stille og roligt, så havde min krop en tro på, at jeg ville komme for sent (og jeg HADER at komme for sent - og egentlig også for tidligt, men det sidstnævnte er absolut ikke noget der sker særlig ofte og slet ikke i øjeblikket!). Som hovedet havde regnet ud, kom jeg derud alt for tidligt, men så fik jeg tid til lige at lande (også i kroppen!).

Jeg havde tilmeldt mig kurset i et minialbum, og skal jeg være helt ærlig, havde jeg ingen lyst eller energi, da jeg skulle pakke fredag aften. Heldigvis var jeg med - for hold op et fedt album, jeg fik lavet. Det er lavet ud fra en bog, hvor indmaden er FLÅET ud og så ellers pakket pænt ind i det skønneste papir. Vi nåede ikke ret meget mere end selve bogen på kurset og herefter fløj jeg ud for at se, om jeg kunne nå at være med i en af konkurrencerne (kort og layout), der sluttede kl 16. Jeg begyndte med kortet ... det var bare lige noget, jeg hurtigt havde fundet på fredag meget sent, men jeg må erkende, at jeg er ganske stolt af resultatet og der var også rigtig mange positive tilkendegivelser på det. Jeg tror, jeg havde klaret det omkring kl 14 (+/-) og så ellers igang med layoutet (med galoperende hjerte for at se, om man kunne nå det). Det endte med, at jeg var færdig ca 15.50 og SÅ fik jeg en skøn ro i kroppen og kunne stille og roligt hygge og sysle med mit kursusalbum igen, hvor jeg fik lavet sider og pynt. Jeg er slet ikke færdig endnu, men det er også helt fint. Jeg skal jo lige finde ud af, hvilke billeder jeg vil have i mit album :)
Selvom det var ærgerligt, at størstedelen kørte (næsten samtidigt), så må jeg jo også erkende, at det blev rigtig hyggeligt og "intimt" bagefter - ren RÅHYGGE og guf for sjælen.

TAK for en skøn dag alle I skønne scrappere - rigtig godt arrangeret, Linda og tak for et godt og givtigt kursus Linda og Stinne.

Og her kommer billederne så ... og ja, der er "et par stykker" ;)

Minialbummet fra kurset - forsiden:
 Lidt billeder af siderne inden det bliver fyldt og pyntet




 Lidt af pynten. Her et af de flotte kort, man kan trække op og ned. Desværre synes jeg, at den kun kan, hvis jeg hiver i top og bund samtidigt ... men må jo se, om jeg kan forbedre samlingen fremover!
 Som åben (til jer, der ikke kender det, skubber bunden sig selv ned, når man trækker i toppen!)

Her er mit bidrag til layout-konkurrencen inkl lidt billeder af detaljerne:




Her er mit bidrag til kort-konkurrencen. Det kan være svært at se på det åbne billede, men i nederste højre hjørne er der placeret et jordbær




Sidst men ikke mindst, så var jeg jo så heldig at vinde i konkurrencerne. Det var med lodtrækning, hvilket jeg synes, er det mest retfærdige, for så deltager alle på lige vilkår uanset erfaring, stil m.m.

Her er gevinsten for layout ("1. præmie" .. hvis man kan kalde det det, når det er lodtrækning!)

Og gevinsten for kort, hvor jeg blev "nr 2"
Skønne gaver, som Linda have sørget for ;)

Har du lyst til at skrive en kommentar, vil det glæde min ellers allerede glade sjæl <3

5 kommentarer:

Linda sagde ...

Selv tak Lone for en rigtig hyggelig dag:-)
Jeg er slet ikke færdig med at pakke ud men alt er kommet hjem:-)
Du var så heldig at vinde i begge ting...Rikke må ha virkelig ha tænkt meget på dig da hun trak;-)
Skønt at du kunne lide albummet...det er jo så svært når kursus deltagerne er så forskellige...hermed menes i hvad de laver til hverdag af scrap...stil, farver mm.
Din bog er blevet skøn, glæder mig til at se meget mere fra den.
Rigtig god søndag, dejligt du fik blogget:-)

Knus Linda

Grete sagde ...

Hej Lone, og tillykke med de lækre gevinster, fuld fortjent.

Ja vi fik altså snakket for lidt, men det må vi jo gøre om på ved senere lejlighed, vi kunne jo også mødes - så langt er der jo heller ikke imellem os ;-)
Og tiden går altid alt for hurtig sådan en dag, og kan jo også se at du er omkring et års tid bagud (overskriften) :-D
Knus

Annette sagde ...

Hej Lone. Tak for godt selskab (og handel, som der er tilfredshed med herhjemme. Han læser og læser...) på den dejlige dag i Nr. Snede. Sikke vi hyggede.
Flotte ting du har lavet og fuldt fortjent at du løb med gevinster i begge dele. Selv om det var lodtrækning.
Skønt album du er på vej med. Jeg fravalgte kurset, fordi jeg var lidt usikker på, om jeg blev forhindret i overhovedet at komme med derud. Har en tandoperation foran mig....men nu er det i den kommende uge, og så kunne jeg jo godt have været med alligevel på det kursus. Nå, der kommer vel et igen en dag. Men det ser altså så flot ud med de lækre papirer.
God ny uge til dig. Knus.

Lise sagde ...

Selvtak for sidst. Det var en super hyggelig dag. Tillykke med gevinstnerne...ja vi var jo heldige at vinde:-))))
Lækkert album.
Vi ses.
Knus Lise

Karina Beck sagde ...

Lækre ting, du har lavet!
Tillykke med gevinsterne.