onsdag den 3. juli 2013

Andreas: Farmor og Farfar

Her er mit andet bidrag med bedsteforældre. Jeg synes, det er blevet noget skønt papir i fantastiske farver - dejligt friskt

Lidt detaljer blev det også til - her er det den store roset fra Tim Holtz med lidt rå snor bagved.

Idag skal jeg til jordemoder for første gang - hos Morten (!). Jeg tror dog på, at han også vil være super - men jeg må samtidig erkende, at jeg er glad for, at jeg har født før, så det ikke er første gang. Der følte jeg i hvert fald et behov for at have en erfaren kvinde til mange af de spørgsmål, der opstod undervejs.

Ha' en fantastisk dag - vi er halvvejs i ugen og snart er det weekend igen :)


3 kommentarer:

Lise sagde ...

Også et rigtig sødt LO med et skønt emne:-)))
Jeg er helt sikker på at Morten nok skal klare det...det kan være at han er meget bedre:-)))
Knus Lise

Maryann Laursen sagde ...

Endnu et rigtig flot LO, og det er bare guld værd senere hen til at de kan huske nogle gode timer.

Dortesjs sagde ...

super fint og elegant LO