lørdag den 4. januar 2014

Sikke en fantastisk dag i scrappens tegn ;)

Ja, jeg var jo så heldig at være vågen i går aftes lige omkring midnatstid (det er ikke ligefrem normalt for mig), så jeg fik da lige bestilt lidt varer, da Unikscrap åbnede op for sit udsalg med 30% rabat! Alligevel skulle jeg da ud i butikken, når hun åbnede idag - for hvis hun ikke havde fået pakket mine ordrer, kunne jeg måske selv  nå at hapse varerne, inden andre gjorde det :)
Se hvad jeg fik med mig hjem....

Da jeg kom hjem havde posten været her med disse skønne pakker:

Her er varerne fra scrapbookfun, der også har udsalg

Her er varerne fra Love2scrap, der desværre har ophørsudsalg :(
(og jeg havde troet, at jeg intet havde fået, da der har været mange forbi butikken, men jeg fik ALT hvad jeg havde bestilt!)

og her er månedskittet fra PicturingTheWorld for januar

På vejen ud til Unikscrap fik jeg en ide omkring vores kontor/scraprum, så det skal jeg da også lige have klaret idag, udover at få styr på alle mine skønne sager.

Ha' en dejlig dag og fantastisk weekend derude. Min står vist på scrap, inden ferien slutter og arbejdet kalder på mandag...

Hvis du har lyst, vil jeg blive meget glad for en kommentar!

9 kommentarer:

Signe Bendorff sagde ...

Sikke en masse lækre sager du har fået dig, så er det bare om at komme igang :)

Maryann Laursen sagde ...

WOW så mange lækre sager, det blir spændende at se, hvad de blir konverteret til fremover?

Dorthe sagde ...

Så kan du da vist klare dig et par dage. Hihi.
Hyggeligt at rende ind i dig tidligere på dagen ;)
Knus

Solveig sagde ...

Sikke en masse lækre ting du har fået. Jeg har ikke modtaget mit månedskit fra PTW endnu, så det var godt lige at få et sneakpeak hos dig.
God weekend og arbejdslyst med værelset

Ann Weiss sagde ...

Sikke nogle skønne indkøb og et lækkert mdr-kit fra PTW!
Det er godt med udsalg!

Annette / aka sagde ...

Du fik da noget ud af dagen.......haha.
Hyggeligt lige at hilse på dig.
God fornøjelse med alle de mange lækre sager.

Olivia sagde ...

Sikke en masse dejlige ting at modtage og købe på samme dag. Jeg var også forbi Unik i formiddag og sikke en masse dejlige ting, man kunne tage med hjem. Jeg forblev dog fornuftig og nøjes med at købe ting jeg var udgået for. Må dog indrømme at det ikke er helt så sjovt, som shoppe efter hvad der er interessant ;-)

Karina Beck sagde ...

Hold da op en masse lækre sager, du har købt!
Godt Nytår.

Heidi Worsøe sagde ...

Sikke mange lækre sager, du har fået fingrene i.