søndag den 12. januar 2014

Kort til Viggas barnedåb

Vores lille niece skal døbes og jeg har lavet flg kort med kyndig sparring fra Tina - tusind tak for hjælpen og inspirationen den dag :)

Her er kortet set forfra:
I "gamle dage" brugte jeg en CD-skive som ur og skrev så øvrige data med stickers - denne gang skulle det dog være anderledes og jeg synes, det blev fantastisk godt, så nu er jeg spændt på at se, hvad de andre siger, når de nu har set den gamle version også :)

Indeni

med et lille udsnit af det skønne papir, der lige kunne sidde på 3D-puder i det ene hjørne

Bagsiden med det sædvanlige personlige stempel

Kuverten er også hjemmelavet takket være den skønne punch fra We R Memory - den skal jeg nok blive super glad for.


(har fundet billedet her)

Og forsiden af kuverten har lige fået et lille motiv med standset ud med spellbinder

Takket være Pinterest fandt jeg en sød lille detalje på en indpakning, så den skulle da lige prøves af her. En lille sommerfugls skåret ud på silhouetten og med et par huller med crop-a-dile og vupti, så kunne den sidde på båndet. Det er vist ikke sidste gang, jeg har prøvet det ;)

Jeg håber, I vil skrive en kommentar - det glæder mig rigtig meget :)


14 kommentarer:

Louise sagde ...

Rigtig flot kort :)
God søndag.

Annette / aka sagde ...

Hvor er det bare flot - og totalt gennemført.
Det er nu fint når kuverten også er hjemmelavet og passer så fint i farve og med pynt.
God søndag til dig.

Heidi Worsøe sagde ...

Et rigtig flot kort. Skønt med Konvolut, som matcher så godt.

Karina Andersen sagde ...

Det er da et ualmindeligt fint kort. Jeg har også den konvolut-dims og jeg må da lige indrømme, at den må vist tages i brug. Det ser hamrende godt ud.

Maryann Laursen sagde ...

Super flotte kreationer alle sammen. Både kort, kuvert og indpakning er da helt kanon og hvor ser det fedt ud, at det hele bare matcher sammen så perfekt.

Ann Weiss sagde ...

Sødt og gennemført kort

Gitte sagde ...

Super sødt kort.

Vivi sagde ...

Det ser rigtig sødt ud det hele...

Lise-Lotte sagde ...

Så fint det hele er!

Karina Beck sagde ...

Hvor er det flot lavet!
God aften.

Cecilie sagde ...

Det var et rigtig fint kort!

Dortesjs sagde ...

bare super flot

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Det er så lækkert og gennemført ... Og så flot en indpakning

God aften

Olivia sagde ...

Super sødt kort og især måden den åbner på :-)