søndag den 2. februar 2014

Fødselsdagskort til Jeppe

Så er det atter blevet tid til at Andreas skal til fødselsdag, så jeg har haft gang i et kort her til formiddag. Jeg ville ellers have lavet skyerne vha sværter som tidligere (se evt her), men det drillede mig rigtig meget, så det blev den kedelige løsning med lyseblåt karton, men sådan er det jo, når tingene driller lidt for meget!

Andreas havde ønsket flyvemaskine og balloner, så forsiden kom til at se sådan ud. Den store sky og flyvemaskinen er på 3D-puder.

Og bagsiden fik en anden "løsning" end sædvanligt - en lille udvikling måske ...

Håber, I får en dejlig søndag derude. Det vil glæde mig meget, hvis I vil skrive en kommentar :)

7 kommentarer:

Dorthe Thousgaard sagde ...

Skønt drenge kort

Maryann Laursen sagde ...

Rigtig sødt drengekort her.

Julie aka loxx sagde ...

som altid skønne kort fra dig af.. :D

kortmager sagde ...

bare skønnt drengekort!

Karina Beck sagde ...

Jeg synes, det er et superfint drengekort!
God aften.

Olivia sagde ...

Sødt lille drengekort

Lise sagde ...

Sødt drengekort :-))))
Knus herfra:-))))