torsdag den 27. februar 2014

Jeg er helt blæst omkuld ... og det skyldes ikke vind og vejr!

Hvor er det utroligt, så lidt der skal til at påvirke en dag - idag er den helt sikkert påvirket i den mest positive retning.

Søde Pips (som du kan "besøge" her) spurgte, om jeg havde set dette og straks tjekkede jeg linket her og så, at de sørme har nævnt MIN blog på deres, hvor de åbenbart har kigget på skandinaviske blogs. Det er da helt vildt!!! Og så er det et af de mest simple lynkort, jeg nogensinde har lavet!

Håber, I har det godt derude. Jeg får ikke fulgt så meget med på bloggene i øjeblikket og jeg får heller ikke selv blogget, men jeg håber, det snart kommer. Har bare haft andre prioriteringer og ikke så meget energi som håbet, men mon ikke det kommer med forårssolen og de lyse morgener og eftermiddage. Jeg trænger i hvert fald, selvom jeg også elsker vinteren.

8 kommentarer:

Maryann Laursen sagde ...

Nej hvor fedt, men hvem var det så, der havde linket til din blog, så vi andre også kan se det???
Men det er nu også et rigtig sødt og enkelt kort, og nogæle gange er det bare lige det, der skal til.

Pia Krogh Larsen sagde ...

Tillykke med det fine børnekort.

Pia Krogh Larsen sagde ...

Og ja, The Paper Crafting - Skandinavisk edition, holder nemlig øje med blogge i både Danmark, Sverige og Norge. Vi gør alt hvad vi kan, for at I kan hente inspiration hos hinanden i hele skandinavien. Så jeg håber I vil kigge forbi The Paper Crafting med jævne mellemrum. Lige nu er der også mulighed for at være med i trækning om en goodie bag på værdi af NOK 600.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Jeg havde godt set linket på den blog... godt gået med det fine kort

God aften

Ann Weiss sagde ...

Det er da også et fint og simpelt børnekort :)

Karina Beck sagde ...

Havde godt set det. Tillykke.

Lise-Lotte sagde ...

Sejt gået.. Havde ikke set det men vil straks ind og kigge.

Jane sagde ...

Et flot kort, kan godt forstå du er stolt det er jeg da også nu, for jeg kender jo dig.:-)))