torsdag den 19. juni 2014

Orange restekort

Ja, jeg må erkende, at jeg absolut ikke har fået blogget eller været på blogrundfart i meget lang tid, men tid/energi/overskud har bare ikke været til det og jeg synes, det skal være sjovt at blogge og tjekke hinandens blogge ud og ikke en sur pligt. Jeg har dog lavet en lille smule i mellemtiden, så nu vil jeg forsøge at vise det i den nærmeste fremtid :)

Først vil jeg vise de kort, jeg fik lavet i scrapclub i går aftes hos Unikscrap. Det var rigtig hyggeligt som altid og takket være inspiration fra Pinterest, endte resultaterne sådan her:

Ved første kort har jeg brugt dies fra Impression Obsession/IO som efter udskæring først er embosset og til sidst sværtet med Distress Ink Pumice Stone. En farvevariant, jeg ikke har bemærket før, men den kunne godt gå hen og blive en ny favorit. Synes, den er rigtig lækker samtidig med at den er "klassisk" i sin nuance.

Det næste kort er med dies fra Memory Box

Jeg har desværre ikke været særlig god til at få brugt mine rester, men jeg håber, at det kan ændre sig nu ... om ikke andet, så er jeg da godt i gang på nuværende tidspunkt og jeg nyder at få min egen lille kortkasse, så det ikke er så akut, når vi "pludselig" skal til en fødselsdag. Desværre er jeg ikke særlig god til at lave et kort uden en specifik anledning eller person i tankerne, så jeg bruger Pinterest rigtig meget, hvor jeg har gemt en masse pins i forskellige kategorier. Lige nu "nøjes" jeg med at tjekke de enkle/simple kort ud, men jeg håber jo en dag, at jeg selv kan se "lyset" og så bare producere ud fra egne tanker og ideer :)

Håber, I får en dejlig dag derude - jeg selv er mega træt i dag, men jeg slæber mig afsted til de ting, jeg nu skal have klaret idag, og så går det hele nok alligevel. Om ikke andet får jeg jo energi, når jeg stille og roligt får ryddet mere op i mine sager - både alm oprydning men også rester i karton, som bruges til kort og lign ;)

Jeg vil blive rigtig glad, hvis du har tid og lyst til at skrive en kommentar - håber jo, at der stadig er nogen derude, der har lyst til at følge mine blogindlæg, selvom jeg har været væk så længe :)

4 kommentarer:

Dortesjs sagde ...

jamen velkommen tilbage i blogland.
man behøver ikke at besøge alle, de gør vi andre heller ikke. dine kort er super søde. jeg har også et par store kasser til mine kort altid rart med et lille lager. hav en dejlig dag og ja sommer.

Ann Weiss sagde ...

dejlige kort du har fået lavet.
Jeg er bestemt heller ikke god til at bruge mine rester!

Annette / aka sagde ...

Dine kort er bare SÅ fine, og jeg ved det jo...for jeg så dem selv IRL.
Pinterest er en fantastisk ting. Man bliver vildt inspireret, og hvis du lukker for computeren, så tænker du lige pludselig selv ud af boksen. Så laver du det, du tror du kan huske - og finder selv en løsning der hvor du alligevel ikke kan huske nøjagtig hvordan ideen oprindelig var. Det er bare at øve....haha. God fornøjelse.
God weekend til dig/jer.

Julie aka loxx sagde ...

jeg er heller ikke god til at få blogget.. men der er nogle få blogs som tjekkes når jeg endelig kommer i tanke om der faktisk er noget som hedder en blog. :D rigtig søde kort... tror jeg låner ideen, har en masse halve kort som skal ordens, og måske også mine rester snart skal havde en omgang igen.. :D