lørdag den 21. juni 2014

Lilla restekort fra Gittes fødselsdagsscrap

I lørdags var vi inviteret til fødselsdagsscrap hos Gitte P, da hun bliver 50 år. Det var en rigtig hyggelig dag og jeg tænkte, at jeg ville lave restekort, for så skulle jeg ikke slæbe så meget med!!! Puha - mit bagagerum var jo nærmest fyldt af uforklarlige årsager, men jeg fik nu lavet 6 kort og dermed brugt alle de lilla rester samt lidt andre ting som feks opdateret mine "lommer" til embossing folders.

Her er de 6 kort - igen med inspiration fra Pinterest og et enkelt fra Annnette/AKA:





Ud fra det forrige kort, fandt jeg selv på denne model

Jeg håber, du har tid og lyst til at skrive en kommentar - det glæder mig utrolig meget :)


9 kommentarer:

Pia Krogh Larsen sagde ...

Kortet med knapperne er vildt flot! God weekend :-)

Ann Weiss sagde ...

Flotte kort. Pinterest er et genialt sted at finde inspiration!

Eva sagde ...

Flotte kort!
Jeg er især vild med det med knapper og det med hjerter:-)
God weekend

Maryann Laursen sagde ...

Fine kort alle sammen.

Annette / aka sagde ...

Smukke kort du fik lavet den dag.....Godt du havde bilen fyldt, så du havde et udvalg af materialer.....haha.
God søndag.

Annette / aka sagde ...

Smukke kort du fik lavet den dag.....Godt du havde bilen fyldt, så du havde et udvalg af materialer.....haha.
God søndag.

Lise sagde ...

Fine kort alle sammen:-)) og dejligt at få brugt sine rester:-)))))

Julie aka loxx sagde ...

er hel vild med dit sidste kort... er det en die som du har brugt??? sååå lækker....

Charlie sagde ...

Fine kort du har lavet her. =0)