søndag den 29. juni 2014

Mit bidrag til Mettes fødseldag (for et stykke tid siden!!)

Ja, når man sidder og "rydder op", finder man nogle gange ud af, at der er nogle ting, der ikke er blevet blogget - så når jeg ikke er mere kreativ end jeg er, så er det da om at vise det, der bliver lavet :)

Mette blev 40 år sidste sensommer og der lavede jeg også et bidrag til et fødselsdagsalbum. Jeg valgte at lave det i Echo Park, da jeg har bemærket, at hun er helt vild med den papirserie (som visse andre :) )


Forsiden af taggen:

Bagsiden af taggen med et billede af mig (og min søn, men har meget få billeder af mig selv og specielt som kan vises "offentligt" :) :)


Skriv gerne en kommentar, hvis du har tid og lyst - det gør mig så glad :)

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Ja det er sødt og opfindsomt - selv om det er gammelt...hihi.
Fortsat god sommer.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Det er så flot i lækkert papir

God sommer

Eva sagde ...

Smukt kort i lækre farver.
Det er et godt billede af dig og din søn!:-)