fredag den 27. juni 2014

Mit bidrag til Gittes fødselsdagsalbum

Der er jo en lille tradition blandt en lille skare af scrappere at lave et minialbum med en lille hilsen til fødselaren, når en har rund fødselsdag. Da Gitte jo runder de 50 år, skulle hun også have et og "kravene" var 8x8" og tre ord, der beskriver hende. Jeg gjorde, "hvad jeg fik besked på", men blev lidt ærgerlig bagefter, da jeg så, at de andre også havde skrevet en lille personlig hilsen ... de tanker var slet ikke passeret mig, da jeg havde travlt med at få det lavet. Beklager Gitte - men jeg håber, du ved, at jeg naturligvis også gerne vil lykønske dig, selvom jeg ikke fik det skrevet på mit bidrag :)

Da Gitte selv bruger promarkers (og det var længe siden, jeg sidst havde leget med mine), fik jeg lyst til at finde dem frem, så her er resultatet:
Hjertebanneret er fra La-la land, sekskanterne er fra die-namic, taggen er fra Magnolia.

Tre ord på den ene side af taggen, jeg synes, beskriver Gitte som person

Og et billede af "afsenderen", så hun kan se, hvem der lavet det

Lidt 3-D puder til at løfte lidt af det, så det ikke er så fladt

Håber, I har lyst til at skrive en kommentar - det glæder mig, når jeg ser, at der er nogen i den anden ende, der kigger med her :)

3 kommentarer:

Lise sagde ...

Rigtig sødt kort som jeg jo har set IRL....men jeg må desværre korrigere dig. Det var ikke 8x8" men 6x6" men ellers er det rigtig nok:-))))))
God wekend.
Knus Lise

Karina Beck sagde ...

Rigtig flot kort, du har lavet.
God weekend.

Maryann Laursen sagde ...

Det er da en skøn tradition, og et herligt minde for fødselaren, og hvor er din side blevet fin, og i den skønne sol farve her. Rigtig flot.