mandag den 11. marts 2013

Opbevaring af sværter

Jeg har jo gang i den helt store oprydning og systematisering af  mine scrapsager - og jeg kan mærke, at det er rigtig godt for mig og mit sind :)

I en skøn gruppe på facebook, som kun fokuserer på scrapopbevaring blev jeg inspireret til opbevaring af sværter. Det var billeder af Linda Duly Høg Kjeldsen (Mayfair), der satte tanker og ønsker igang hos mig - og da jeg ikke kan finde hendes blog, har jeg valgt at kopiere billederne fra facebook-gruppen ...
(er der nogen, der har hendes blog-adresse, må I gerne skrive den, så jeg kan få den ind her i indlægget)

"Hylderne" er fra Ikea, men desværre kan Memento og Hero Arts-sværterne ikke være der - pga højden! Det har gjort, at jeg har måtte tænke nye tanker og søge på nettet for at finde lidt inspiration og pludselig kom jeg forbi denne blog og blev straks fanget af ideen.

Udfordring er, at det kan være svært at finde disse CD-reoler, da de jo nok ikke ligefrem er nyeste mode længere, så idag fik jeg pludselig den tanke at køre forbi en genbrugsbutik og se, om de måske skulle have nogle stående. Jeg fandt intet, men spurgte på vej ud af døren og jo, der lå da en nede ved CD'erne. Jeg måtte tilbage og vupti - der lå den ;)
Den er naturligvis ganske støvet, så lidt vand og sæbe vil nok gøre underværker. Jeg har ikke helt besluttet, om den skal shines yderligere op med lidt maling .. men det må tiden vise, når jeg først går i gang med det projekt. Har lige et par andre projekter, der skal gøres færdig inden :)

Når jeg så skal afsted på scraphygge, Convention eller lign. har jeg købt en Artbin Kuffert, som jeg kan opbevare dem i (hvis jeg skal have mange med). Billedet er Mona Ridders fra samme facebookgruppe.

Jeg har stadig tænkt mig at benytte Lindas ide til mine distress ink-sværter. Har en fed kagedåse og har købt DVD-hylden i Ikea, så det skal forhåbentlig også bare lige gøres færdigt ;)

Derudover vil jeg (også inspireret fra andre) have sat noget kraftigt plast og lidt velcro bagpå mine sværter - også dette billede er Mona Ridders)

Skriv gerne en kommentar, hvis du har lyst. Måske du selv har en tanke eller ide til opbevaring af sværter - så hører jeg gerne om dem ;)

2 kommentarer:

Annette sagde ...

Smarte systemer du laver i dine ting. Og sikke en fantasi at lægge for dagen...

Tak for sidst i Middelfart. Og for hjælpen. Det blev igen en god dag - og anstrengende !

Fodboldspilleren er en kopi af en kopi..osv...fået af Charlie engang. Aner ikke mærke. (kopi kan sendes !)

Lindas blog (Mayfair)
http://mayfair-creatives.blogspot.dk/
Det var hende der sad i den fine lænestol i Nr Snede ! Skråt overfor dig.

God dag herfra.

Annette sagde ...

Hej igen, Lone. Tak for alle dine kommentarer hos mig.
Ang fif fra OSH-bloggen står de i etiketter under 14-dages-fiffet
http://operationskrivhjem.blogspot.dk/search/label/14-dages%20fiffet

Så er det bare at begynde fra en kant.....hihi.

God dag herfra. Savnede dig i aftes i Nim.