lørdag den 30. marts 2013

Kort til Oldemors fødselsdag

I dag har Oldemor fødselsdag og vi fejrede hende, da vi var i sommerhus for et par uger siden - hele familien. 16 personer i alt under samme tag - men det gik rigtig godt, for der var både pool, billiardbord, bordtennisbord, fodboldbord, dartskive og generelt et dejligt rummeligt hus.

Hun skulle naturligvis have et kort til gaven - og som sædvanlig var jeg i tidspres, så jeg benyttede samme model, som jeg lavede i Nr Snede og fik mange positive kommentarer for

Her er billedet fra forsiden

Indvendigt

og bagsiden

En skøn model, som jeg helt sikkert kan finde på at bruge igen og igen - bare med andet papir og andre udstandsninger end lige den skønne muffin.

Håber, du har tid og lyst til at skrive en kommentar - det vil glæde mig meget :)


3 kommentarer:

Lise sagde ...

Rigtig sødt kort og en god model:-)))
God påske til dig og dine:-)))
Knus Lise

Linda sagde ...

Skønt kort...man bliver jo helt lækker sulten ;-)
Ja den model kan man da ikke blive træt af.
God påske,
Vi ses lige pludselig

Annette sagde ...

Ja, det er en rigtig fin model 17. haha.
Dejlige farver og det oser jo af fødselsdag.
God ny frisk uge.