mandag den 1. april 2013

Fødselsdagskort til Jeppe

"Lille" Andreas er allerede blevet så stor, at han bliver inviteret til fødselsdag hos nogle af dem fra børnehaven. Den første var i februar og jeg synes da, at fødselaren skulle have et kort ... og gerne lidt "sejt" for en dreng, der bliver 4 år! Han ønskede sig bl.a. biler, så selvfølgelig skulle der være biler på kortet - og når jeg så lige havde købt disse stempler på Hobbygården i Hampen, skulle de da afprøves :)

Her er resultatets forside

Indeni

og bagsiden

Andreas har allerede fået den næste invitation - til på søndag og han glæder sig SÅ meget, så jeg må hellere komme igang med endnu et kort ;)

Håber, du har lyst til at skrive en kommentar, som jeg med stor glæde læser og luner mig over i denne kolde tid :)

2 kommentarer:

Lise sagde ...

Rigtig sødt drengekort....ja så er børnene store, når de skal i byen uden far og mor:-)))))
Nyd den sidste fridag i denne omgang:-))
Knus Lise

Annette sagde ...

Sejt drengekort du har lavet med både biler og stjerner.
Og tænk at skulle sende de små alene i byen......nyd det så længe det kun er børnefødselsdage...hihi.
Måske ses vi i morgen ?