lørdag den 20. april 2013

Andreas: It's a boy

Dette er de første billeder af mig som MOR! Det er måske ikke de kønneste - men jeg tror aldrig, jeg har været så STOLT som i dette øjeblik. Mon ikke alle mødre (og fædre) kan genkende den følelse ;)

Det sjove med scrapbooking er, at jeg helt klart har nogle farver og former, jeg foretrækker frem for andre. Jeg er ABSOLUT ikke til polka-dots og jeg tror, det skyldes min barndom i 80'erne (og måske start 90'erne) ... der fik jeg vist bare nok, så jeg er meget mere til striber, men da jeg alligevel manglede lidt pynt til layoutet, fandt Benedikte fra Unikscrap dette bånd og jeg var overbevist med det samme! Det er SÅ fedt og lige perfekt hertil

Jeg overvejede at købe et ark med fotos af en bamse ... men hvorfor skal jeg bruge penge på et billede af en fremmed bamse - så tager jeg da bare selv et billede af Andreas bamse (Anton) på vores egen lille slagbænk - meget mere personligt :)

Ingen kommentarer: