onsdag den 10. april 2013

Andreas: Hygge på barselsstuen

Jeg var i scrapclub ved Unikscrap i går aftes og det var super hyggeligt som altid. Jeg havde et par layouts, som jeg bare lige manglede de sidste detaljer, så dem skulle jeg have klaret.

Her er et dobbeltlayout, som jeg fik færdiggjort

Det er lige mine favoritfarver og jeg er rigtig glad for det - lidt spraglet og lidt roligt ... fint til billederne, synes jeg. Titlen skulle da "naturligvis" skrives med mit yndlingsalfabet (Diesel), der desværre er udgået og jeg har ikke skyggerne - men så er det jo godt, at Benedikte fra Unikscrap gerne låner sine ud sådan en aften, så det blev rigtig godt :)

Her er lidt detaljebilleder. Det er jo ikke fyldt med mange detaljer, men det gør mig ikke noget - synes faktisk, at det klarer sig godt uden.


Det næste layout nåede jeg ikke at få færdiggjort, for da jeg skulle igang fandt jeg ud af, at jeg jo havde glemt at få en die med. Det må jeg se, om jeg får færdiggjort en af dagene - og så kommer det naturligvis også til offentlige skue bagefter :)

Ha' en dejlig dag derude - det er jeg sikker på, at jeg gør, for jeg skal på kursus ved Hobbyboden (Odder) i et album i aften ....

Hvis du har tid og lyst, vil jeg blive rigtig glad for en kommentar.

2 kommentarer:

Annette sagde ...

Jamen, jeg tager mig da lige tid til en kommentar så.....
Herligt layout og i de skønne farver. Hvor er det nogle dejlige fotos, og de passer jo så fint til det smukke papir.
Jeg kan godt forstå, du er vild med det alfabet. Det er flot, men skyggerne gør jo lige det sidste. Så du må lede efter dem.

Rigtig god fornøjelse på kursus i aften. Og hils resten af holdet....

Tina sagde ...

Hej søde..

Det blev bare så godt, nu så jeg det jo også rigtigt ;-).....er også vild med de farver.

Ja vi ses jo igen i aften :-D

Knus