tirsdag den 16. april 2013

Andreas: Vinder

Dette er faktisk mit allerførste layout! Det er et af de bedste billeder af ham og jeg er rigtig glad for, at Farmor ikke kunne lade ham sove og absolut SKULLE fotografere ham, da han endelig havde fået ro! Der skete nu heller ikke noget ved det, for han sov tungt til trods for blitz og "støj" :)

Der er ikke så mange detaljer - men jeg skulle jo lige lære det og så synes jeg, det kan være svært at finde på pynt til en dreng. En pige kan jo altid få en blomst eller lidt perler.


Ha' en fantastisk dag. Her VED jeg, at den bliver aldeles fremragende ;)

3 kommentarer:

Annette sagde ...

Det er da bare et sødt layout og et supergodt billede.
Fantastisk flot debut i layout-genren.
God dag til dig....du lyder vældig optimistisk !

Fru Boes sagde ...

Nybegynder eller ej...syntes da at det er et super godt layout. Der er da ingen der kan modstå sådan en lille guldklump der ;-) Altså her er vejret fantastisk med solskin og det hele så endnu engang tillykke Lone.
Knus

Grete sagde ...

Det er et rigtig fint LO, du har ret i at det kan være lidt svært med pynt til de drenge, men jeg synes du har klaret det flot her.
Super godt billede af den lille nye Andreas.
Håber din dag blev lige så fantastisk, som du drømte om - det har du fortjent.
Knus Grete