fredag den 5. april 2013

Album til Oldemor fra familiedag i Odense

Lige før jul fik jeg endelig færdiggjort det andet album, jeg havde lovet Oldemor. Albummet skulle vise en samlet fødselsdag, som blev holdt i Odense hos Jacobs fætter og kæreste. Det er lidt sjovt/tankevækkende, for hvad der på et tidspunkt er lidt af en "sur tjans", fordi man pludselig skal lave det NU, bliver til rigtig hygge, når man først kommer igang.
Jeg synes selv, det er blevet meget bedre end det første album, jeg lavede til hende. Måske fordi jeg kender personerne på billederne - måske fordi jeg ikke er så stresset nu, som jeg var da første album blev lavet - eller måske fordi jeg har fået lidt mere "erfaring" med at scrappe layouts:)

Her er resultatet i hvert fald - og det er lidt af en billede-kavalkade














Hvis du gerne vil skrive en kommentar, vil det glæde mig rigtig meget :)

1 kommentar:

mamarazzi sagde ...

sikke fint det ser ud Lone, hilsen Gitte fra scrapklub