onsdag den 24. april 2013

Andreas: Lene

Jeg var meget spændt på at se, hvem vi skulle have som sundhedsplejerske, da vi netop var blevet forældre. Jeg vil ikke sige, at jeg var nervøs - men jeg var heller ikke jublende glad på forhånd. Det kunne jeg nu godt have været, for jeg tror, vi har haft den bedste sundhedsplejerske, der findes! Hun var så skøn og havde aldrig en "sandhed" for, hvordan visse ting skal fungere - for som hun sagde "så skal det fungere ind i jeres liv". Hun var altid positiv - hun har virkelig nydt sit arbejde og jeg var lidt ked af det, da hendes besøg stoppede....

Storken fik jeg skåret ud på min silhouette - måske en af de allerførste udskæringer - og jeg er SÅ glad for layoutet. Det hele passer bare sammen og målebåndet falder i med papiret ... skønt skønt skønt - ganske som Lene er ;)

Og så bare for at være lidt "træls". Idag er det allerede 4 måneder siden, at det var juleaften - og det er det igen om 8 måneder! DET har jeg slet ikke lyst til at tænke på - nu skal vi bare nyde FORÅRET :)

2 kommentarer:

Linda sagde ...

Fedt Lo med den skønne stork:-)
Rigtig god aften

Lise sagde ...

Super sødt LO med lækre detaljer.
God weekend:-))
Knus Lise