søndag den 28. april 2013

Andreas: Rasmus Klump

Andreas var ca 1 år, da jeg pludselig læste, at Rasmus Klump ville:-):-) besøge den lokale legetøjsbutik og have pandekager med. Andreas kendte ikke noget til Rasmus Klump dengang, men jeg tænkte, at det måske alligevel kunne være sjovt at tage derned, så afsted vi drog. Jeg fik dog en fornemmelse af, at Rasmus Klump ikke var så interessant - nok nærmere skræmmende, for han var STOR for sådan en lille gut, men han havde jo pandekager med og DE var et hit - det havde Andreas aldrig smagt inden .. men han fik hurtig smag for dem ;)

Der er nærmest ingen detaljer - for synes papiret giver så meget i forvejen. Der er lige lidt poteaftryk ved de små billeder - takket være en sød punch fra EK success

Håber, I har nydt den forlængede weekend. Det har vi i hvert fald - nyder foråret med alle de små helligdage og så alt det skønne vejr, som man bare stadig higer mere og mere efter ;)
Igår fik jeg klaret en rigtig stor del af oprydningen i scraprummet, så nu kan jeg forhåbentlig snart se en ende på det og bare være kreativ. Jeg glæder mig så vildt :)

3 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Rigtig flot layout!
God søndag.

linz sagde ...

Ih, hvor er du altså bare dygtig!
Nice work, det er super godt set/lavet.

Lise sagde ...

Rigtig flot LO også det med den fine kjole:-))
Vi ses.
Knus Lise