søndag den 21. april 2013

Konfirmationskort til Mathias

Idag skal vi til konfirmation hos vores "bonus"-nevø og da jeg har brugt lørdagen på at hjælpe Jacob med sit projekt (fjerne mos i græsplænen), måtte jeg igen igen sidde i sidste øjeblik (SENT lørdag aften!) for at få lavet kortet til Mathias!

Jeg har været fuldstændig tom for ideer til, hvordan det skulle se ud, men vi havde drøftet, om vi skulle rulle pengesedler og forme det som en cykel, da Mathias er mountainbike-rytter. Da jeg nu havde brugt dagen på Jacobs projekt, fik han "ordre" på at bruge noget af aftenen på DETTE projekt ... og jeg har kun én ting at sige til det: SÅ LA' DA VÆR! Han havde en hulens masse sjove ideer og de var ikke alle lige nemme at opfylde. Og når han så pludselig får sagt "eller er det for svært" (eller noget i den retning), ja SÅ bliver jeg først rigtig provokeret og stopper ikke, før alle hans sjove ideer er opfyldt :)

Nå - her til kortet:
Forsiden - de rullede pengesedler formet som en cykel og et par runde chipboards med UTEE (naturligvis også liiiiige en sort kant rundt!! - og nej, det var IKKE min ide!)

Lidt detaljer - det super skønne konfirmand-stempel (vist fra Hobbygros) samt mit nye Magnoliastempel med Postcard. Det stempelsæt bliver jeg helt sikkert rigtig glad for ;)
Derudover har jeg embosset lidt tandhjul og efterfølgende givet lidt sværte

Indeni:
Begge tekststempler er fra Hobbyboden og så lige en bette Tim Holtz filmstrimmel og cykel samt endnu et af de nye Magnolia-postcard stempler



Bagsiden er den "klassiske" Lone-model - en, jeg fandt på (vistnok til SAM) og som jeg har benyttet mig af adskillige gange siden. Måske er papiret på cirklen lidt for kulørt (inkl. scalloped kant), men det var sådan, det kom til at se ud denne gang ....

Jeg er naturligvis ikke super vild med cykel - forsiden kunne helt sikkert godt have været kønnere, men jeg må samtidig erkende, at det er et ganske personligt kort til en dreng, der kun ønsker sig penge...

Ha' en fantastisk søndag - og det vil glæde mig at komme "hjem" til en masse kommentarer :)


1 kommentar:

Grete sagde ...

Ja du har da ret i at cyklen ikke er den kønneste, men jeg synes nu det er ret godt fundet på :-D
Håber konfirmanden blev glad.
Knus Grete