søndag den 7. april 2013

Fødselsdagskort til Frederik H

Idag skal Andreas til endnu en fødselsdag blandt vennerne fra børnehaven. Han er desværre ikke helt så hooked på det som første gang, men jeg tror og håber på, at de får en lige så fantastisk dag som i februar, da han sidst var afsted.

Frederik, som bliver 4 år, skal naturligvis have et kort med til sin gave - og han kan godt lide biler og Spiderman, så han har fået en lille legetøjsbil og endnu et kort er lavet med et af bilstemplerne fra den samling, jeg købte på Hobbygården i Hampen.

Her er forsiden af kortet

og lidt detaljer - bil og tillykke-skyen er sat på 3D-puder

Her er kortet indvendigt

Mønstret ser lidt specielt ud - men det er fordi jeg først havde skrevet kortet, før jeg tog billedet, så jeg har "fikset" det i Paint Shop Pro ...

og lidt detaljer. Jeg har valgt at lave "skygge-skyer" som et forsøg. Synes faktisk, at det er blevet okay ...

og her er bagsiden

Håber, I har haft en dejlig weekend. Her har den stået på familiefødselsdag, da min skønne mand har fødselsdag i dag. Desværre blev det en meget lille fødseldagsfest, da der kun kom 3 voksne og 2 børn, så 9 ialt i stedet for op til 24, som vi nogle gange har været!

Håber, du har lyst til at skrive en kommentar - det vil glæde mig meget :)

8 kommentarer:

Linda sagde ...

Lækkert kort:-)

Tillykke til Jacob :-)

God søndag, vi ses

Annette sagde ...

Det er et rigtig fint kort og de skyggeskyer er da så flotte.
Tillykke til din mand. Og nogen gange er det altså rart, at det ikke er hele huset, der står på den anden ende.
God søndag - trods lidt snedrys.....og solskin. Rigtigt aprilvejr.

Grete sagde ...

Rigtig fint kort du har lavet til Frederik og jeg synes dine skygge skyer er helt perfekte.
Tillykke til manden
Knus Grete

Annette sagde ...

P.S.: Vi ses desværre ikke tirsdag. Jeg var der i onsdags.....så vore veje krydser ikke denne gang.

Stinne sagde ...

Hej Lone , tak for sidst;)
Skønt drenget kort... Må vist låne de stempler af Linda på et tidspunkt.
Tillykke til din mand-
Knus

Lise sagde ...

Lækkert kort:-))) Håber det var en god fødselsdag Mads var til:-))
Tillykke med din mand.
Knus Lise

Lise sagde ...

Undskyld Andreas:-)))))))

Tina sagde ...

Hej søde

Sikke en skønt kort du har lavet...jeg er ikke så god til drenge kort...Tillykke med Jacob den anden dag....

Ses vi i aften??

Knus Tina