torsdag den 18. april 2013

Andreas: På vej

Da jeg skulle sætte de seneste layouter i mappen, opdagede jeg til min store overraskelse, at der er adskillige layouts, der aldrig er kommet på bloggen .... så dem får I at se i det næste stykke tid :)

Her er det layout, der skal sidde først i Andreas' album:

Mange ønsker ikke at vise billeder frem af deres graviditet, men jeg synes faktisk, at det sad forholdsvis flot, selvom jeg havde en STOR mave! Billedet er taget aftenen før, han blev født - da veerne var gået igang og jeg vidste, at nu var tiden pludselig meget nær :)

Papiret er købt for mange år siden (vistnok fra Panduro), for jeg tænkte, at det kunne være sødt til kort. Nu blev det så til min søns layout i stedet og jeg er rigtig glad for resultatet.
Den ene af skyerne og storken er sat på med 3D-puder for at give lidt effekt, for ellers er der jo ikke meget pynt/fyld på layoutet.






2 kommentarer:

Lise sagde ...

Rigtig sødt LO....kan godt li´ de små blå fødder, der er cute:-)))
Ha´en god dag:-))
Knus Lise

Annette sagde ...

Det er så fint og de fotos taler jo for sig selv. De er skønne. Sjove storke du har fundet.
God weekend til dig.