tirsdag den 30. april 2013

Andreas: Min sut

Endnu engang synes jeg, at Benedikte har fundet noget papir, der er perfekt til mine billeder og det hele passer bare sammen her. TUSIND TAK for hjælpen, Benedikte :)

Andreas har altid været rigtig glad for sin sut - selvom han kun fik den, når han skulle sove eller hvis han havde slået sig voldsomt. Måske derfor så han lige sit snit til at tiltuske sig et par gode minutter (men Mor så det, øv altså!). Jeg nåede lige at gribe kameraet (der var jo langt ind på bordet for den lille gut), så øjeblikket kunne foreviges.

Det sjove ved sutter er, at de oftest virker øjeblikkeligt. Det har de i hvert fald gjort på Andreas. Han nåede ikke at have den i munden ret længe, for han SOV! Gad vide, om der er mirakelpulver inden i :)

Sutterne har jeg skåret ud på silhouetten, som jeg desværre har brugt alt for lidt! Jeg håber, at nu hvor den er pakket ud og står fremme, vil blive brugt meget mere - for hold op hvor er det dog en dejlig og smart maskine.

Håber, I får en fantastisk dag - det tror jeg på, at jeg gør :)

5 kommentarer:

calmlund sagde ...

Skønt LO - ja kender godt det med at bruge sillen for lidt - har nu næsten 2000 filer men glemmer at bruge den...

Vivi sagde ...

Dejligt lo du har lavet....

Lise sagde ...

Rigtig dejligt LO....
Knus Lise

Grete sagde ...

Super fint LO, og ja papiret passer jo perfekt.

Knus Grete

nedergaard sagde ...

Lækker layout og i noget flot papir... ja den sut er nu god :-))

Ha en god dag