torsdag den 11. april 2013

Kursus i minialbum v/ Hobbyboden

Igår aftes var jeg på kursus i et minialbum ved Gitte i Hobbyboden, Odder. Jeg var lidt spændt, da det kun ville vare 2 timer (!!!! Normalt varer det jo næsten en hel dag og så er jeg alligevel ikke færdig med materialet!), derudover stod der intet om, hvad vi skulle have med.
Det var Lene, der havde fortalt mig om kurset og jeg havde straks tænkt, at det kunne være noget for Tina og heldigvis sagde hun også ja.
Vi havde en ganske hyggelig aften og det varede kun 1½ time at få lavet flg album (Gitte havde skåret papir ud i de rette str - tror, det hjalp gevaldigt på tiden!)

Forside:
Med bindebånd (i højre side) og bånd i ryggen (venstre side) vistnok for at holde lidt sammen på albummet)
Inden kurset begyndte nåede jeg at se, at papirerne var forskellige, så selvfølgelig valgte jeg skyerne - de er da for skønne ;)

Første side (helt neutral)

Anden side (med tag foroven)

Tredje side (med dobbelt side)

Fjerde side (med lomme)

Bagsiden

Det er et super nemt album, der er samlet med en "harmonika-ryg" og det kan udvides i det uendelige. Det er helt sikkert en model, jeg vil arbejde videre med :)

Eftersom vi var så hurtige, tryllede Gitte lige et mikro-album "ud af ærmet" - det viser jeg om et par dage ... så sker der jo lidt på bloggen :)

Ingen kommentarer: