fredag den 26. april 2013

Andreas: Se min kjole

Her er et af mine første dobbelt-layouts. Det skyldes uden tvivl, at jeg en dag var så heldig at finde bogen "Sketches" af Becky Higgins på en privat salgs-blog og jeg skyndte mig at skrive, inden andre skrev. Den er super fed og nok den bedste scrap-bog der findes (udover naturligvis pagemaps 1 og 2 som er rigtige gode til begyndere).

Igen var det svært at finde på pynt til mit layout - så det blev (for en sjælden gang skyld!) til blomster .. men Andreas bemærker dem hver gang han kigger i albummet og det er nok ikke så slemt med blomster på layoutet, når drengen i forvejen er i kjole ;)


Der skulle naturligvis være det obligatoriske billede af ham i den store fine kjole, der er lavet af Oldemor og er blevet båret af MANGE børn allerede ... men de sjove billeder, hvor Andreas har sit frække glimt skulle helt sikkert også være med :)

Ha en dejlig fridag - her får jeg måske tid til at lege lidt med mine scrapsager ... :)

5 kommentarer:

Gitte sagde ...

Rigtig fint layout.

Karina Beck sagde ...

Super sødt layout.

Signe Bendorff sagde ...

Fint lo... Det gør da ikke noget med blomsten :-) mht mit lo så er blomsterne bare tegnet i hånden på må og få, og så farvelagt med glimmer mist. Har malet det på med en pensel.

Linda sagde ...

Fint...flot...:-)
Skønt med den bog, den må efterhånden fylde lidt??

Annette sagde ...

SÅ flot et dobbeltlayout.
Fine farver og de blomster passer da bare perfekt til en baby i kjole. Uanset køn !!! hihi.
Rigtig god søndag herfra.