fredag den 18. maj 2012

Fødselsdagskort til min søster

Min søster nåede endnu et "rundt" hjørne i år, og til gaven skulle der naturligvisvære et hjemmelavet kort. Igen havde jeg fundet en "skabelon" på en anden blog, som jeg gerne ville prøve, men i stedet for at have felterne på langs, valgte jeg at lave dem på tværs. Jeg er jo vild med at farvelægge og jeg har "et par stykker" af de kære Magnolia stempler, så det var ikke svært at finde tre stempler, der kunne sættes ved siden af hinanden til et fødselsdagskort. Den midterste af Tilda har fået Swarowski-krystaller i noget af stjerneregnen ;). Det grønne papir fandt jeg vist i stakken.
Forside:

Indeni: (det er holdt meget simpelt - vidste ikke helt, hvordan jeg skulle pynte det ... havde ikke så meget papir tilbage .... )

Bagsiden: (er også holdt simpelt ...)

Hvad synes du om kortet (nærmere bestemt forsiden!) - er det for mange stempler, er der for lidt pynt eller er det hele passende? Jeg hører gerne jeres kommentarer ;o)

2 kommentarer:

Annette sagde ...

Vildt fedt kort du har lavet til din søster. Det er bare sådan en fin ide med de 3 Tilda'ere ved siden af hinanden. Og så skal jeg da love for, at du har fået lært at male.
Den succes kan du sagtens gentage.

God weekend til dig og dine.

Grete sagde ...

Super fint kort, rigtig flot farvelægning af de stempler.