lørdag den 19. maj 2012

Et farvelægningsstempel uden farvelægning!!

Ja, hvad sker der lige for mig, der jo elsker at farvelægge med enten promarkers eller prismacolors??

Årsagen er, at jeg skal til fødselsdag hos min mands faster og jeg havde fundet stempel (Art Impressions "Lillie") og næsten også papiret, da jeg liiige ville høre Lindas mening, om det var helt hen i vejret, det jeg havde tænkt mig!! Det ved jeg faktisk ikke, om det var, for lige så snart jeg havde spurgt hende, væltede der en masse ideer ud af hende, som jeg fik travlt med at skrive ned .... Bl.a. at jeg skulle stemple på det farvede papir og så undlade farvelægningen ... måske lidt brunt i hår og på sko. Da jeg er vild med Lindas stil, tænkte jeg, at hendes ideer da skulle prøves og resultatet blev dette:
Forsiden:
Indeni:
Bagsiden:

Et af Lindas forslag var nogle retroblomster, som jeg også forsøgte at lave, men det var vist lidt mere end jeg kunne finde ud af herhjemme, så det skal vist prøves til scrapclub en aften ;)

For en gang skyld har jeg bemærket, hvilket papir jeg har brugt. Basen er naturligvis kvistkarton, dernæst er der brugt flg.: det brune (i kanten rundt) er BasicGrey Marjolaine eclair, cirklerne er BasicGrey Marjolaine profiteroles, og de lime og grønne er fra Echo Park Holly Jolly Christmas Winter Green/Icicle Blue.

Ha' en fantastisk dag og tak fordi du kiggede forbi. Har du lyst til at skrive en kommentar, bliver jeg glad. Synes, det er skønt at tænke på, at der er nogle, der gider at følge mine indlæg :)

Ingen kommentarer: