fredag den 18. maj 2012

Fødselsdagskort til dreng i dagplejen

Nu har der vist været stille længe nok på min blog, men jeg har ikke haft tid og overskud til at blogge eller endda at kigge hos alle jer andre .... Det er forhåbentlig slut nu - synes, jeg kan fornemme, at jeg kommer mere og mere med en masse steder OG JEG NYDER DET :)

Karl, en af drengene i dagplejen fyldte 2 år og jeg havde (iflg mig selv i hvert fald) den PERFEKTE gave til ham. Min egen dreng er jo ca ½ år ældre end Karl og da han fik Duplo's skraldebil var han ellevild. De elsker nemlig at kigge efter skraldebilen dernede, så jeg vidste, at han skulle have sådan en. Derudover spiller drengene meget fodbold, så selvfølgelig skulle kortet markere det. Jeg havde været så heldig til SAM i april at få lov at lave en masse aftryk af Magnolia-stempler og der var heldigvis Edwin, der spiller fodbold, så en af dem blev farvelagt med promarkers i skønne farver.
Selve skabelonen fandt jeg hurtigt på en anden blog, skyerne er af mine Fiskars punch med easy-grib (dem er jeg godt nok glade for, at jeg har købt), stakittet er fra Magnolia og græsset er fra Quickutz.
Her er resultatet:

Håber, der stadig er nogle, der kigger med her .... læg gerne en kommentar - det vil glæde mig meget <3

Ingen kommentarer: