søndag den 8. januar 2012

Januarudsalg v/ Panduro 2012

Egentlig er jeg ikke normalt den, der fotograferer mine indkøb (selvom jeg synes, det er sjovt at se andres køb!!), men idag kunne jeg bare ikke lade være! Jeg bor normalt ikke liige i nærheden af en Panduro, så da min mand havde et ærinde i nærheden af en af deres butikker, fik jeg en skjult tanke og tog derfor med - og det endte at være en stor succes! Der er jo ganske naturligt januar-udsalg i øjeblikket, hvilket jeg også regnede med, men jeg havde da ikke forventet, at tilbuddene var SÅ gode! Og butikken havde endda valgt at ændre 50% tilbud til 70% tilbud allerede idag, selvom det egentlig først skulle være fra i morgen! DET GØR IKKE NOGET HER :D

Da jeg gik fra butikken, stod jeg med en bon i hånden, hvor der står "At betale (19 artikler) 160,87 og et par linjer længere nede "Din rabat 894,43"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er jo helt vildt at spare næsten 900,- (når summen er "sølle" 160,-!) Jeg er godt klar over, at jeg aldrig havde givet 900 kr for varerne, men til den pris er det jo næsten dumt at lade være :)

Her er hele indkøbet fotograferet (pånær 2 pakker af 5 ruller julegavepapir (på 2 m hver), som også var sat ned med 70% = 18,-/pakke med 5 ruller i!!!) Det sjove er, at da jeg skal betale, ser jeg ved siden af kassen, at de har lavet en flettet taske af julegavepapiret, så det kan jeg jo altid prøve at kaste mig ud i!

Her er 10 kr - varerne: (bla. My Minds Eye "Lost & Found Christmas" med 9 ark i, 2 pk fra Panduro (de lyseblå) med 5 ark i hver)

Og 5 kr - varerne: (guld- og sølvbladene kostede førhen 70,- pr rulle!)

og 70% - varerne (igen uden julegavepapiret - det er jo ikke scrapsager og bliver derfor ikke regnet med i mit scrapbudget :))
Det betyder, at stemplet har kostet under 10,- ...

Håber, I alle har haft en fornøjelig weekend. Her har den primært stået i Duplo-togbanens tegn, da vi har købt ekstra togskinner brugt på dba, så vi fik lige 8 kg togskinner med broer og tunnel med posten fredag - DET vakte glæde hos den lille dreng, da han vågnede lørdag morgen og hele stuen var en stor togbane :)
(Vi fik dermed to gange det vi havde i forvejen (sådan forstået, at det vi havde i forvejen idag udgør ca. 1/3 af det hele idag!!)
Her er et billede af banen (og det er et dårligt billede, men det er svært, når stuen er lang og man derfor ikke kan få hele banen med på én gang, men den går fra under spisebordet (til venstre for fotografen) og rundt om/under begge sofaer og så ellers en hulens masse indimellem :)

Skriv gerne en kommentar, hvis du har lyst - det varmer at læse dem og vide, at der er nogen derude, der læser mine indslag :)

3 kommentarer:

Linda sagde ...

Wauh, det er da det fedeste UDSALG du har været på...bare det var mig;-) Hold da lige hvor jeg glæder mig til at se hvad du har købt til mig:-)

Hold da lige op hvor er den tog bane bare enorm, så fedt...også for forældrene??

Vi ses på tirsdag

Knuzz

Lise sagde ...

Skøøøøne indkøb du har gjort, bare det var mig. Det sidste stempel kunne jeg godt bruge.
Dejlig togbane sådan én skal være stor:-))))
Vi ses tirsdag.
Knus Lise

Annette / aka sagde ...

Du har godt nok været heldig. Sikke mange fine ting du har fundet på udsalg i Panduro. Da jeg var afsted samme sted, købte jeg en punch med 50 % . At betale 65 kr. Så det var en billig tur, men der var ikke andet der fristede....mærkeligt.

Vildt flot togbane, det må være dejligt at være lille dreng hos jer ? Jo større - jo sjovere. Og nyd det nu, så længe I har lov at have en sofa i stuen....hihi.

Har sendt dig en pb.