torsdag den 19. januar 2012

Scrap(u)hygge fredag d. 13. ...

Da jeg fandt ud af, at vi kunne komme til at scrapp fredag d. 13 - så måtte vi jo nærmest gøre det. Vi er et par stykker, der har snakket om at tage rundt hos hinanden og scrappe, og pludselig fik jeg en voldsom trang til, at nu skulle det være - og det skulle være hos mig :)
Desværre synes jeg ikke, jeg har så meget plads til så mange scrappere, som jeg ellers gerne ville have haft inviteret uden at det kræver en ordentlig omgang flytten-borde-rundt mellem stue og køkken og det orkede jeg ikke denne gang (men det gør jeg vist næste gang, nu hvor jeg har prøvet at holde det :)). Uanset hvad, så synes jeg, det var utrolig hyggeligt - måske fordi det var en lille flok og vi snakkede meget mere sammen end vi normalt gør, når der er 10-12 scrappere sammen.
Jeg huskede at få taget lidt stemningsbilleder, så de kommer her

Her er flokken (minus fotografen :))

Her er Lise og Linda

Og Gitte og Hanne

Desværre var fotografen ikke hurtig nok denne gang. Linda sad med limen i munden og "skulle lige", så der var vist flere der mente, at der snart ville være lim ud over Lindas arbejde - men hun nåede lige at redde det hele - både fra lim men også fra fotografens linse :(

Tak for en rigtig hyggelig aften - det var vist godt, at det blev holdt en fredag aften og ikke en hverdagsaften, for det trak ud .....
Jeg fik færdiggjort et par "opgaver", som jeg vil vise de næste par dage, så der er lidt nyt her på bloggen. Må erkende, at jeg har RIGTIG travlt på arbejde i øjeblikket, men så længe det kun varer til vinterferien og jeg synes det er sjovt, gør det mig ikke så meget - der er så bare visse ting (som min blog), der bliver nedprioriteret pga manglende tid. Bare rolig - jeg skal nok komme stærkt igen! Jeg kan mærke, at jeg er VILDT bidt af scrap og kan nærmest ikke vente med at komme igang igen :)

2 kommentarer:

Linda sagde ...

Tak for sidst;-) Kan vist ikke siges for tit:-)))
Det var rigtig hyggeligt og jeg glæder mig allerede til næste gang.
I aftes havde jeg scrap hygge her hos mig...Tina og jeg, B var jo blevet syg og nu havde vi jo sat aftenen af:-)
det var super hyggeligt og det tror jeg godt vi kan finde på en anden gang.
Vi ses snart:-)

Knuzzz

Annette / aka sagde ...

Det ser bare hyggeligt ud. Oh jeg kender jo alle minus 1....., så jeg VED det var hyggeligt. Og sikkert ikke stille !
God arbejdeslyst.