fredag den 20. januar 2012

Kursus: Promarker - som julekort

Jeg er faldet for både promarker og prismacolor, så da jeg i slutningen af november så, at Malene kom til Unikscrap for at lære os de to farveteknikker, fik jeg hurtigt booket en tid i kalenderen, så jeg kunne komme afsted. Det var en vildt hyggelig eftermiddag og aften, og jeg synes, det var utrolig lærerigt.
Fra promarker-kurset tegnede vi denne skønne dreng, som jeg efterfølgende købte samme materialer til kortet, som Malene havde brugt. Jeg fik først færdiggjort kortet til min lille scrapuhygge, så nu kan det komme sammen med de andre kursus-materialer, jeg har samlet :)

Her er kortet forfra

og et lille nærbillede af stempel og pynt.

Normalt er jeg vild med promarkers, fordi de er så "markante" i deres farver, men denne teknik gør, at farverne pludselig er forholdsvis svage - og jeg er vild med det. Jeg synes, det passer perfekt hertil og jeg vil helt sikkert gøre mere i det fremover.

Stemplet og matten er skåret ud vha et par spellbinders, derudover er der en bort (også fra spellbinders) samt bånd og et par snefnug, hvoraf det lille er overøst med diamon dust.

Skriv gerne en kommentar, hvis du har lyst - det luner at vide, at der er nogen, der læser med :)

1 kommentar:

Linda sagde ...

Den er godt nok blevet rigtig flot...gid jeg havde den tålmodighed til at male;-)